30 czerwca 2014

Blue shirt

Gap shirt
torebka Modena Sabrina Pilewicz

Koszula / Shirt: Gap
Spodnie / Pants: Zara
Szpilki / Heels: Mango
Torebka / Bag: Sabrina Pilewicz
Naszyjnik / Necklace: Neuf Bijoux
Bransoletki / Bracelets: Apart

Od dłuższego czasu przy wyborze ubrań kieruję się nie tyle co trendami, wyznaczonymi przez gazety rzeczami typu must-have, a jakością ubrań. Staram się kupować odzież stworzoną z naturalnych tkanin, dobrze skrojoną i w odpowiednim kolorze. Brzmi dobrze, ale są minusy takiego podejścia - patrząc na składy ubrań w sklepach ciężko ostatecznie coś kupić i wrócić z tym do domu. Przykładowo - od dłuższego czasu szukałam fajnej błękitnej koszuli, niestety ciągle trafiałam na nieodpowiednie egzemplarze - zły materiał, źle skrojona lub za sztywna bawełna. Całkowicie przez przypadek trafiła w moje ręce koszula idealna, którą przedstawiam Wam na dzisiejszych zdjęciach (100 % miękkiej bawełny). Po tak udanym zakupie następuje u mnie taka sytuacja, że muszę nacieszyć się swoim łupem i noszę daną rzecz prawie non stop w różnych zestawach (co dało się zauważyć na FB).
Ciekawi mnie Wasze podejście do tego tematu? Zwracacie uwagę na skład ubrań, kierujecie się nim przy kompletowaniu swojej garderoby?

Pozdrawiam i do następnego wpisu!
Aneta




24 komentarze:

  1. Klasyka.. pięknie
    To lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam sie z Tobą w 100%
    To co wisi na wieszakach w sklepach , wola o pomstę ... Koszula super !
    Ja swoją kupiłam w ... Tchibo i w Zarze i wiesz co ?! Zdecydowanie Tchibo wygrywa ! 100% bawełna i dobry krój .
    Jak zwykle nienagannie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie słyszałam że Tchibo ma dobre jakościowe ubrania, tylko jakoś nic mi do tej pory nie wpadło w oko, ale regularnie zaglądam :)

      Usuń
    2. tyle,ze w tchibo sa duuuze rozmiary,nie ma np 34 ;/

      Usuń
    3. No to kiepsko, chyba nic z tego nei będzie

      Usuń
  3. Ale pięknie - klasa, elegancja, kobiecość... Cudowne szpilki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, ale ta szminka Ci pasuje! Piękny klasyczny zestaw. Kiedyś skład był dla mnie bez znaczenia, na całe szczęście to już przeszłość :) Wolę mniej kupować, ale rzeczy dobre jakości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, kupiłam jakąś czerwień w Inglocie i o dziwo fajny kolor trafiłam :)

      Usuń
  5. A mogłabym wiedzieć jaki numer ref spodni? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety metki wycięłam, a na stronie ich nie widzę. To są te tylko, że czarne: http://www.zara.com/pl/pl/wyprzeda%C5%BC/kobieta/ostatnie-rozmiary/kolekcja/spodnie-z-gumk%C4%85-w-pasie-c634579p1862021.html

      Usuń
  6. BArdzo dobre zestawienie, ale mam wrazneie że wygladasz jakos inaczej :) może to ta pomadka i zwiazane włosy :)

    Ja wciąż próbuje budowac swoja szafe ale jesli chodzi o jakosc i skład... juz od dawna pewne sklepy omijam szerokim łukiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że czerwona pomadka i związane włosy robią swoje, w większości przypadków mam rozpuszczone więc inaczej wtedy wyglądam ;)
      Jestem zdania że lepiej mieć mniej ale za to lepszych jakościowo ubrań, dobrze dopasowanych do nas pod względem rozmiaru i koloru niż sterty tych wątpliwej jakości :)

      Usuń
  7. eh,z ta jakoscia ubran to ciezka sprawa-nawet gdy sie czlowiek stara,czyta metki,mierzy i nie zaluje kasy to powtem i tak moze sie okazac,ze pieniadze wyrzucone w błoto,bo jest bawelna i BAWELNA,a moze sie okazac,ze kase zaplacilismy za nazwe marki a nie jakosc ubran ;/ wieeele razy sie tak przejechalam.moze kiedys zrobilabys wpis nt tego jakie firmy polecasz np jesli chodzi o koszulki,koszule,zwykle t-shirty,spodnie czy bielizne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety czasem się zdarza że mimo iż kupujemy świadomie (niby) dobrą rzecz później okazuje się ona bublem. Ciekawy pomysł na post, postaram się coś takiego stworzyć, choć ja też czasem mam problemy (tak jak pisałam) ze znalezieniem odpowiedniej rzeczy, ale nie poddaję się i nie kupuję rzeczy byle jakich ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Anetko, wyglądasz przepięknie! Klasycznie, elegancko, z klasą! Mistrzostwo! Jeśli chodzi o koszule to absolutnie zakochana jestem w RL - jakośc materiału, wykonanie po prostu świetne! Koszule 100% bawełny zupełnie inaczej "współpracują" z ciałem i naprawdę czuc różnicę w ich użytkowaniu.Pomadka wygląda przepięknie - czy to RB?
    pozdrawiam

    iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iza :) muszę w takim razie przetestować kiedyś koszule RL :)
      Pomadka to Inglot - 409 z serii matowych (trzeba trochę nawilżyć usta to nie jest wtedy taka "tępa")

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. slicznie wygladasz z checia zobaczylabym tez w calosci zestaw z fb z ta koszula w roli glownej i bialymi spodniami :) uwielbiam taka prostote :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie. Piękny naszyjnik można wiedzieć jakiej firmy?

    OdpowiedzUsuń
  11. widać że jesteś kobietą z klasą.Super look!

    OdpowiedzUsuń
  12. Aneto, a gdzie we Wrocławiu można kupić koszule GAPa? Bardzo chętnie zakupie i niebieską i białą. Do pytania dolączam prośbe zo zdradzenie tajemnicy fuksjowej spodnicy maxi, gdyż skradla moje serce:-) Pozdrawiam,Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sklep Gap znajduje się w Renomie we Wroclawiu, a spódnice kupiłam w sklepie internetowym Stilove. Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny!

Jeśli mój blog Cię zainteresował to zapraszam do grona obserwujących :)
Pamiętaj o kulturze wypowiedzi. Obraźliwe, wulgarne i nic nie wnoszące komentarze zostaną usunięte. Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem. Będzie mi łatwiej odpowiedzieć na Twój komentarz.
Wszelki spam będzie kasowany, nie uznaję "wzajemnej obserwacji" więc proszę nie proponować.

Pozdrawiam,
Aneta