9 listopada 2014

Jeans and white shirt


Płaszcz / Coat: Zara
Koszula / Shirt: Gap
Jeansy / Jeans: Zara
Torebka / Bag: Milate
Botki / Boots: Prima Moda
Biżuteria / Jewellery: Beller 

Najprostsza z możliwych kombinacji - jeansy, biała koszula, obcasy - to zestaw, który możemy nosić cały rok. Jesienią wystarczy dodać płaszcz, dużą torbę, szalik i w kilka minut możemy wyjść z domu.
Każdy element dzisiejszego stroju widziałyście na blogu już nie raz i myślę, że właśnie o to chodzi, by móc komponować jak największą ilość zestawów ze swoich ubrań, nosić je (a nie podziwiać na półce), mają nam one dobrze i długo służyć. Dlatego przy zakupach warto zwracać uwagę na jakość i ponadczasowość danej rzeczy. Dotknąć materiału, sprawdzić jego skład i grubość, wykończenie i szwy. Jeśli spełnia nasze wymagania i czujemy się w tym dobrze (czyt. ładnie i wygodnie) można dokonać zakupu. W ten sposób można stworzyć "garderobę idealną", gdzie każdy element pasuje do kolejnego, dzięki czemu nie pojawi się problem przy kompletowaniu ubioru.
Zapraszam do dzielenia się w komentarzach swoim doświadczeniem związanym z budowaniem "szafy idealnej".

Aby być na bieżąco z tym co się dzieje u mnie zapraszam Was na moją stronę FB (klik) oraz na Instagram (klik).

Pozdrawiam ciepło i następnego!
Aneta



19 komentarzy:

  1. bardzo ładny, klasyczny zestaw :)
    ale klasyczny taką uniwersalną klasyką - dobrą zarówno do biura, jak i na niedzielny spacer :)
    dla mnie "szafa idealna" to również = możliwość bezproblemowego skompletowania kilku przynajmniej ze stawów z tego, co się w niej ma w czasie nie dłuższym niż 10 minut ;)
    no i ogólnie unikanie zakupowych szaleństw w stylu modnych tylko w danym sezonie toreb i dodatków oraz kolorów, które w ogóle nam nie pasują.
    podobnie z fasonami - nie kieruję się nigdy tym, czy coś jest modne, tylko jak w tym wyglądam.
    jak źle, to choćby pół miasta w tym "biegało" nigdy nie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyznaję podobną zasadę przy zakupach - nie wybieram rzeczy modnych w danym sezonie tylko dlatego że są modne i jest to "must-have". Owszem zwracam uwagę na trendy ale zawsze wybieram to w czym mi jest dobrze zarówno pod względem koloru jak i kroju. Raczej nie zdecyduję się na neony czy kwiatuszki (mimo że może to być hit nad hitami) bo nie leży to w mojej stylistyce.
      Przy "szafie idealnej" ważne jest ograniczenie wzorów i kolorów (oraz ilości odzieży) do pewnego stopnia właśnie po to by w jak najszybszym czasie się ubrać :)

      Usuń
  2. mimo, ze zestaw jest bardzo prosty, to niesamowicie mi sie podoba! wygladasz swiezo i naprawde pieknie :) ja rowniez mam w szafie mnostwo bialych koszul, jak i takich w neutralnych kolorach np. bezowe, szare, blekitne i czarne. wowczas, tak jak napisalas, mozna szybko i ladnie sie ubrac, a to sprawdza sie wlasnie wtedy, kiedy bardzo sie spieszymy :) tak samo robie, jesli chodzi o kupowanie swetrow - wybieram je w takich kolorach, zeby pasowaly do wszystkiego, glownie rozne odcienie bezu, szare i biale. unikam jakichkolwiek wzorow, z reszta nawet mi sie specjalnie nie podobaja. pozdrowienia i czekam na kolejne wspaniale posty! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokusiłabym się o stwierdzenie, że każda kobieta tak ubrana będzie prezentowała się naprawdę dobrze, czasami zapomina się o tym że im mniej tym lepiej :)
      Podobnie jest i w mojej szafie koszule i swetry w podstawowych, neutralnych barwach, w takich których mi dobrze, wzory to tylko paski, grochy, czasem pepitka,czy kratka, przy ograniczonej kolorystyce szybciej mi się ubrać :)
      Niedługo kolejny post, już mam nowe zdjęcia.

      Usuń
  3. flawless styling....basic but so perfect!

    love the boots!

    btw I've followed you via gfc/bloflovin


    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dzięki, mam go już ponad 2 lata i ciągle jest w stanie idealnym :)

      Usuń
  5. Wyglądasz absolutnie przepięknie! Bardzo mi się podoba Twój styl. Sama dążę do takiej klasyki i chyba jestem na dobrej drodze. Klasyczne rzeczy, dobre jakościowo nigdy nie wyjdą z mody i zawsze będą dobrze wyglądać bez względu na panujące trendy.

    Pozdrawiam

    Hania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za komplement :) Całkowicie się zgadzam, klasyka i neutralne barwy są ponadczasowe, nawet po paru latach nie wyjdą z mody, a dobre jakościowo ubrania będą się dalej świetnie prezentować :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. świetnie wyglądasz. jak sama napisałaś jest to najprostsze z możliwych zestawień, ale i zarazem bardzo kobiece, klasyczne i ładnie prezentujące się ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Klasyka broni sie sama. Sama wyznaje zasade less is more i dibrze mi z tym. Mialam.dzis bardzo podobny zestaw - biala koszula, granatowe dzinsy i czarne szpilki i jak powiedzial moj TZ wygladalam jak milion dolcow haha ;-) ja czulam sie tak rasowo.:-) jakkilwiek to brzmi. Kiedys nosilam wisiory naszyjniki etc dzis za bizuterie sluzy mi zegarek i brsnsoletka a jak.nie.zapomne to pierscionek. I to wszystko. Nie kuouje hitow i trędow sezonu bo to niesgodne ze mna. Nie kupie sukienki w laczke nawet jesli bedziemi w niej super. Ten plaszczyk tez mam i sadze ze jeszcze dlugo miec go bede. Pozdrawiam Anetko :-* iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie o tym mówię ;) Zadbana kobieta w prostych jeansach,koszuli i obcasach będzie zawsze dobrze wyglądać (a Ty z Twoją figurą tym bardziej :)) W czasach ciągle nowych trendów często zapomina się o tym, że niekoniecznie ubranie zdobi człowieka, raczej to my mamy nadać wyraz temu co ubierzemy, to kobieta ma zwrócić na siebie uwagę a dopiero potem strój jako uzupełnienie całości.
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  8. zapomnialam dodac, ze nie tylko masz wspanialy styl i gust, ale jeszcze jestes piekna kobieta z cudowna figura! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zupełnie zwyczajnie . Dżinsy , koszula , plasZcz . Nie szczególnego . A wyglądasz nieziemsko . Nie bez znaczenia jest tutaj twoja uroda i taka wrodzona elegancja. Tego nie da sie nabyć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, klasycznie i z klasą ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny!

Jeśli mój blog Cię zainteresował to zapraszam do grona obserwujących :)
Pamiętaj o kulturze wypowiedzi. Obraźliwe, wulgarne i nic nie wnoszące komentarze zostaną usunięte. Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem. Będzie mi łatwiej odpowiedzieć na Twój komentarz.
Wszelki spam będzie kasowany, nie uznaję "wzajemnej obserwacji" więc proszę nie proponować.

Pozdrawiam,
Aneta