5 czerwca 2015

Beige pants and pink blazer

Cleartaste blog
szpilki Prima Moda
torebka MUMU
biżuteria Beller
beżowe spodnie Zara
różowa marynarka Zara

Lniana marynarka / Linen blezer: Zara
Spodnie / Pants : Zara
Torebka / Bag: MUMU
Szpilki / Heels: Prima Moda
Naszyjnik / Necklace: Beller

Dzisiaj pokażę Wam moje ulubione ostatnio połączenie - beżowe spodnie, cieliste szpilki z białym topem i kolorową marynarką (wymiennie noszę różową i błękitną z tego posta). Do takiego zestawu można także założyć białe sportowe obuwie (Adidas Stan Smith lub klasyczne Reebok classic), postawimy na wygodę ale zachowamy przy tym odrobinę elegancji. Całość uzupełniłam biżuterią Beller oraz skórzaną torebką polskiej marki MUMU.

Ostatnio jest mnie trochę mniej na blogu (niestety nie ma kto mi robić zdjęć), więc jeśli chcecie być na bieżąco z tym co się dzieje u mnie zapraszam Was na moją stronę FB (klik) oraz na Instagram (klik), tam publikuję częściej.

Pozdrawiam ciepło i następnego wpisu!
Aneta
 

15 komentarzy:

  1. Wow! Świetny zestaw! Zarówno spodnie, jak i marynarka rewelacyjnie na Tobie leżą, a połączenie kolorów jest cudne! :)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, prosto , skromnie a jednak zachwycająco. A czy spodnie są z obecnej kolekcji?
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, spodnie niestety nie są z obecnej kolekcji, kupiłam je zimą na wyprzedaży.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Jak zwykle świetnie! Milo się Ciebie ogląda Anetko. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze czekam na Twoj wpis....zestaw jak zwykle rewelacyjny, u Ciebie nigdy nic nie jest przypadkowe, wszystko jest spojne dobrane z najwyzsza precyzja, pelna perfekcja i za to najbardziej Cie podziwiam i cenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jaa ale mi naslodzilas aż nie wiem co napisać, bardzo ale to bardzo mi miło to czytać Iza, dziękuję :) :*

      Usuń
  5. podglądam regularnie na Fb. Jesteś klasą samą w sobie. Pięknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję pięknie za tak miłe słowa :) pozdrawiam!

      Usuń
  6. uwielbiam ten odcień różu ! wyglądasz niezwykle kobieco i stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aneto, mam nietypową prośbę, czy mogłabyś wrzucić na Insta zdjęcie swojej toaletki,jesli takową masz. Bardzo podoba mi sie Twoj styl i poczucie smaku równie z w urzadzaniu wnetrz. Jestem na etapie urzadzania mieszkania i chciałabym zobaczyc jak u CIebie wyglada ten mebel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się zrobić jakieś zdjęcie w tym tyg. Mam prostą toaletkę-biurko robioną pod wymiar by lepiej dopasować się do ścian, kaloryfera itp. Myślę że to nic nadzwyczajnego - biały, klasyczny mebel, ale tak jak wspomniałam dodam takie zdjęcie :)

      Usuń
  8. Piękny zestaw, gratuluję wyczucia :) chciałabym zapytać o białą kurteczkę z przedostatniego zdjęcia- skąd ona? I niebieska rozkloszowana spódnica do białej koszuli- bardzo proszę o podanie namiarów na markę:) A byłoby super gdybyś swoje zdjęcia na Instagramie podpisywała, bo każda stylizacja zachwyca :) Z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Miałam podpisywać rzeczy które mam na sobie na Instagramie, ale zawsze zapominam ;) Biały pudełkowy żakiet jest z Zary z aktualnej kolekcji, natomiast jeansowa spódnica jest z zeszłego roku, także z Zary. Pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny!

Jeśli mój blog Cię zainteresował to zapraszam do grona obserwujących :)
Pamiętaj o kulturze wypowiedzi. Obraźliwe, wulgarne i nic nie wnoszące komentarze zostaną usunięte. Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem. Będzie mi łatwiej odpowiedzieć na Twój komentarz.
Wszelki spam będzie kasowany, nie uznaję "wzajemnej obserwacji" więc proszę nie proponować.

Pozdrawiam,
Aneta