29 lutego 2016

Instagram outfits

 
Spodnie - Massimo Dutti, Bluzka - Zara, Marynarka - Zara, Biżuteria - Yes, Apaszka - Zara,

  

Sweter - Zara, Marynarka - Zara, Zegarek - Calvin Klein, Torebka - Furla

 

 Marynarka - Zara, Koszula - GAP, Spodnie - Zara, Zegarek - Calvin Klein, Apaszka - Stradivarius


 Marynarka - Zara, Bluzka - Zara, Spodnie - Massimo Dutti, Apaszka - Stradivarius, Buty - Wojas

  

 Marynarka - Zara, Bluzka - Zara, Spodnie - GAP, Apaszka - Stradivarius, Buty - Prima Moda, Torebka - Furla

  

Kamizelka - Zara, Bluzka - Simple, Jeansy - Zara, Buty - New Balance

   

  Marynarka - Zara, Koszula - Massimo Dutti, Spodnie - Massimo Dutti, Apaszka - Stradivarius, Buty - Wojas, Torebka - Simple
   

 Marynarka - Massimo Dutti, Bluzka - Zara, Spodnie - Zara, Buty - Badura, Torebka - Simple

  

 Sweter - Benetton, Jeansy - GAP, Buty - Prima Moda, Torebka - Simple
 

  Koszula - GAP, Marynarka -  Massimo Dutti, Jeansy - Zara, Buty - Wojas, Torebka - Kazar

Dawno nie było podsumowania i zaprezentowania Wam zdjęć z telefonu. Dla tych którzy nie śledzą mnie na Instagramie, publikuję zestawy z ostatnich dni i miesięcy wraz z opisem co dokładnie miałam na sobie.

Pozdrawiam ciepło i do następnego wpisu!
Aneta
 

13 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na podsumowanie, ale dla nas i tka największą rolę grają tutaj buty :) Przypadły nam do gustu zwłaszcza te lakierowane półbuty. Świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. W odpowiedzi na komentarz, który przez przypadek skasowałam :) - dziękuję bardzo! Czarny sweterek z Benettona kupiłam ponad rok temu, więc niestety nie jest już dostępny. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zestawy. Niby proste ale bardzo przemyślane i doskonale dopasowane :)
    Do szarej marynarki Masimmo doskonale sprawdziłyby się szare NB, na które choruję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie i na luzie, sama bym sie tak ubrała :D i jestem zakochana w tych półbutach Wojasa <3 Kiedy je kupiłaś, to jest z zimowej kolekcji? Wyszperałam tylko takie - https://wojas.pl/produkt/15703/polbuty-damskie-4500-31 , ale nie widze dokładnie na Twoich zdjęciach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, tak to te półbuty, tylko że ja wymieniłam sznurówki na czarne :) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Hej Anetko, napiszę tu bo nie mam insta, ślicznie wyglądasz we Włoszech. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję bardzo :) Szkoda że to tak szybko minęło i już jestem w Polsce. Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Witam, pisze tutaj bo nie mam konta na instagramie:)
    czy mogłabyś podać model szarych butów sportowych, które masz w dzisiejszej stylizacji? Bardzo mi się spodobały:)
    Pozdrawiam serdecznie:)
    Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są buty z Gino Rossi, podaję link: https://www.gino-rossi.com/ona/obuwie/polbuty/dp727m-two-bgbw-1111-x

      Pozdrawiam również :)

      Usuń
  7. przepraszam że pytam tutaj, ale nie mam konta na insta. Czy wakacje zorganizowaliście sobie sami, czy to wyjazd z biura podróży? Pytam bo też szukam czegoś fajnego na urlop:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko eleganckie i w najlepszym gatunku.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny!

Jeśli mój blog Cię zainteresował to zapraszam do grona obserwujących :)
Pamiętaj o kulturze wypowiedzi. Obraźliwe, wulgarne i nic nie wnoszące komentarze zostaną usunięte. Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem. Będzie mi łatwiej odpowiedzieć na Twój komentarz.
Wszelki spam będzie kasowany, nie uznaję "wzajemnej obserwacji" więc proszę nie proponować.

Pozdrawiam,
Aneta