6 stycznia 2014

Tartan scarf

zara jeans
płaszcz z zamkami zara
szalik w kratętartan scarf
zara zip coatzara tartan scarf
botki Kazar


Golf: H&M
Płaszcz / Coat: Zara
Jeansy / Jeans: Zara %
Botki / Ankle boots: Kazar
Szalik / Scarf: Kappahl

Dzisiaj zestaw w jeansach (co ciekawe ostatni raz miałam na sobie jeansy ok. 3 lata temu). Znalazłam je na wyprzedaży i uznałam, że to jest dobry moment by je kupić i spróbować nosić. Góra to czarny klasyczny golf i dobrze Wam znany płaszcz z zamkami, do tego czarne botki i mój ulubiony szalik w kratę.

Pozdrawiam i do następnego wpisu!
Aneta



24 komentarze:

  1. Wszystko mi się podoba:) Super zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzinsy są świetne.. Proste, w moim ulubionym kolorze.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeansy wprost stworzone do tego szalika! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chodziłam za szalikiem w kratę na tych wyprzedażach i nic :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zobacz do Kappahl - ostatnio jeszcze je widziałam :)

      Usuń
  5. niesamowity szalik =)

    OdpowiedzUsuń
  6. luubię tartan i te botki :) ps. Ruszyłam z nowym blogiem : ) http://isabellevogue.blogspot.com/, wcześniej http://cher--isabelle.blogspot.com/ ZAPRASZAM.

    OdpowiedzUsuń
  7. W takim razie świetnie, że wróciłaś do jeansów bo wyglądają super w tej stylizacji :) i płaszcz mi się jeszcze bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny zestaw!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tak jak lubię<3 szalik cudny;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dobrze, że je kupiłaś, bo wyglądasz w nich świetnie. Do tego idealnie grają z granatem na szaliku. Pięknie :)

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    pozdrawiam,
    A N E T T E ...ideaforfashion

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia i również wszystkiego najlepszego :)

      Usuń
  11. This is an amazing outfit! Very stylish! It suites you so well!

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja znowu Cię widziałam ;-) tym razem w pasażu grunwaldzkim i byłaś właśnie tak ubrana. Jesteś śliczna i jestem pod wrażeniem, że nawet w takich zwykłych sytuacjach (jak zakupy w galerii) wyglądasz tak ładnie i z klasą :-)
    Pozdrawiam,retiko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak byłam w piątek w pasażu a wcześniej zrobiłam zdj. na bloga :)
      dziękuję za komplement i do zob. nast razem ;) pozdrawiam!

      Usuń
  13. tez nie tak dawno kupilam sobie jeansy w zarze i teraz sie z nimi nie rozstaje a przez ostatnie przynajmniej 2 lata chodzilam wylacznie w woskowanych spodniach w roznych kolorach :D zdecydowanie pasuja do wszystkiego i dodaja takiego luzu do stylizacji :) slicznie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam tak samo, ostatnie lata chodziłam w materiałowych i w woskowanych spodniach, więc taki powrót do jeansu jest ciekawym doświadczeniem :) Pozdrawiam!

      Usuń
  14. Świetny blog, będę zaglądać częściej! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny!

Jeśli mój blog Cię zainteresował to zapraszam do grona obserwujących :)
Pamiętaj o kulturze wypowiedzi. Obraźliwe, wulgarne i nic nie wnoszące komentarze zostaną usunięte. Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem. Będzie mi łatwiej odpowiedzieć na Twój komentarz.
Wszelki spam będzie kasowany, nie uznaję "wzajemnej obserwacji" więc proszę nie proponować.

Pozdrawiam,
Aneta