27 października 2014

Long trenchcoat

Zara long cotton trenchcoat
długi trencz z bawełny Zara

Top / Top: Zara
Spodnie / Pants: H&M
Trencz /Trenchcoat: Zara
Buty / Shoes: Prima Moda
Torebka / Bag: Sabrina Pilewicz
Biżuteria / Jewellery: Beller & Apart

Długi trencz w ciepłym beżowym odcieniu to podstawa mojej garderoby. Ten zestaw to 100% mnie, ponadczasowa klasyka, minimalizm w dodatkach, ograniczenie kolorów i kroju. Płaszcz to świeży nabytek, postanowiłam wymienić mój dawny, wysłużony trencz na nowy. W tym zachwyca mnie jego prostota, bez zbędnych guzików i innych detali, fajny sztywny materiał, ciekawa lamówka od wewnątrz. Jeden minus - jest odrobinę na mnie za długi i wymaga delikatnego skrócenia. Mam nadzieję, że posłuży mi kilka sezonów.

Aby być na bieżąco z tym co się dzieje u mnie zapraszam Was na moją stronę FB (klik) oraz na Instagram (klik).

Pozdrawiam ciepło i następnego!
Aneta



28 komentarzy:

  1. Mnie w 100 % przekonuje twoja elegancja i konsekwencja . Przy takim stylu jak Twoj pokusiłahym sie jednak na lepsze ciuchy niż Zara . Dla mnie w trenchu od Tej firmy na B. Wygldałabyś pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) staram się robić zakupy z głową, jeśli kupuję w Zarze to raczej te lepsze jakościowo ubrania, kupuję też ubrania innych marek (w ogólnym mniemaniu lepszych od Zary): Massimo, Gap, Simple oraz ubrania polskich projektantów. Osobiście nie zauważyłam u siebie parcia na markowość, logo itp. więc póki co nie odczuwam potrzeby posiadania płaszcza za kilka tys. zł tylko dlatego że jest to płaszcz firmy B. ale nigdy nie mów nigdy, może mi się zmieni? :) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Kochana nie skracaj go! To właśnie ta długość sprawia, że jest interesujący. Wyglądasz zjawiskowo - jak zawsze. Wiesz co Ci służy i się tego trzymasz. Wpadając na Twojego bloga, zawsze wiem, że nie będę rozczarowana tym co zobaczę, bo masz świetny gust :) Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa Magda :* Właśnie myślałam o skróceniu ale tak max do 10 cm tak żeby był ciągle sporo za kolana (bo też mi się w nim to najbardziej podoba). Na zdjęciach aż tak tego nie widać ale aktualna długość trochę mnie przytłacza a szczególnie wysoka nie jestem, mam 170 cm. Muszę go sama podpiąć w domu i zobaczę jak wtedy będzie się prezentował :)

      Usuń
  3. absolutnie 100% Ciebie!!!

    iza

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz doskonale ;-) Tez uważam, ze nie powinnaś skracać tego trencza, bo świetnie pasuje do Ciebie taka długość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za tak miłe słowa :) Pozdrawiam

      Usuń
  5. cudeńko, idealny dla mojej siostry która nie cierpi guzików

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, po zapięciu paska trzyma formę, więc guziki nie są potrzebne :)

      Usuń
  6. klasa i elegancja!
    nic dodać, nic ująć!

    OdpowiedzUsuń
  7. wspanialy! masz racje,inwestycja na lata-moge zapytac jaki jest sklad-czy zwiera welne ? ja niestety swoj bezowy plaszcz na zime kupilam w reserved.po dwoch dniach odpadly guziki ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawiera wełny, skład jest taki: 97% bawełna 3% elastan. Jest to taki typowy trencz czyli płaszcz wiosenny, jesienny, na zimniejsze dni już się nie nadaje. Tu nic nie odpadnie bo nie ma guzików ;)

      Usuń
  8. Śliczny zestaw, mam pytanie odnośnie spodni, czy są z aktualnej kolekcji? Poproszę o linka.
    Pozdrawiam
    jm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety spodnie są z zeszłego roku, więc już niedostępne w sklepach.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Przepiękny kolor ust. Zdradzisz jaka to szminka. Jest obłędnie piękna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny jest ten płaszcz! Klasyk, który się nigdy nie znudzi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz w nim pięknie, a o szmince już nawet nie wspomnę... klasyka nigdy nie będzie nudna, co potwierdzasz swoim perfekcyjnym wyglądem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za takie miłe słowa :) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  12. bardzo kobieca stylizacja :) podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne masz stylizacje! uwielbiam twój styl!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny!

Jeśli mój blog Cię zainteresował to zapraszam do grona obserwujących :)
Pamiętaj o kulturze wypowiedzi. Obraźliwe, wulgarne i nic nie wnoszące komentarze zostaną usunięte. Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem. Będzie mi łatwiej odpowiedzieć na Twój komentarz.
Wszelki spam będzie kasowany, nie uznaję "wzajemnej obserwacji" więc proszę nie proponować.

Pozdrawiam,
Aneta