22 października 2014

New In

trencz zara 2014
1. Kamizelka /Vest - Zara  2. Trencz /Trenchcoat - Zara  3. Kapelusz / Hat - HatHat  4. Szpilki / Heels -  Prima Moda


Po dłuższej przerwie wracam do bloga, póki co z postem o moich ostatnich zakupach. W tym roku postanowiłam wymienić mój wysłużony i kilkuletni trencz na nowy i tym sposobem znalazłam piękny karmelowy płaszcz w Zarze (niebawem zobaczycie go na mnie). Nowością jest także czarna kamizelka z lejącego się materiału, którą ostatnio namiętnie noszę. Do tego dodatki, które prezentowałam na blogu, ale myślę, że jeszcze nie raz je zobaczycie.

Aby być na bieżąco z tym co się dzieje u mnie zapraszam Was na moją stronę FB (klik) oraz na Instagram (klik).

Pozdrawiam ciepło i następnego!
Aneta


10 komentarzy:

  1. Nie moge doczekac sie zdjec w plaszczu:) LadyI ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej.Bardzo mi sie podoba ta kamizelka.Do jakich topow ja zakladasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najczęściej noszę ją samą (jako bluzkę) lub do czarnego topu na ramiączkach. Pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny!

Jeśli mój blog Cię zainteresował to zapraszam do grona obserwujących :)
Pamiętaj o kulturze wypowiedzi. Obraźliwe, wulgarne i nic nie wnoszące komentarze zostaną usunięte. Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem. Będzie mi łatwiej odpowiedzieć na Twój komentarz.
Wszelki spam będzie kasowany, nie uznaję "wzajemnej obserwacji" więc proszę nie proponować.

Pozdrawiam,
Aneta