22 sierpnia 2014

Blue shirt & jeans


Koszula / Shirt: Gap
Jeansy / Jeans: Zara
Buty / Shoes: Aldo
Torebka / Bag: Sabrina Pilewicz
Naszyjnik / Necklace: Beller & Wishbone

W zwykłe dni kiedy muszę wyjść z domu i nie chcę zastanawiać się nad tym co ubrać (lub nie mam na to czasu) wybieram najprostszy z możliwych zestawów: granatowe jeansy, luźna koszula i baletki. Sprawdzony, wygodny i bez fajerwerków i to czasem chodzi.
Jak jest u Was? jaki jest Wasz najprostszy zestaw, kiedy nie macie czasu albo ochoty się stroić?

Aby być na bieżąco z tym co się dzieje u mnie zapraszam na mojego FB
Aneta


16 komentarzy:

  1. Dokładnie taki , tylko koszule zmieniam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mój - sweter (cieńszy lub grubszy), rurki i też baletki ;)

    ale Twój zestaw wcale nie taki zwykły!
    jak dla mnie to już zestaw całkiem, całkiem elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! dla mnie to taki zwyklak do biegania tu i tam :)

      Usuń
  3. Rewelacyjna koszula, idealna! Wyglądasz przepięknie i z klasą :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. prosto, kobieco, z klasą :)
    za to lubię Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam identycznie.... :-)
    iza/gabi

    OdpowiedzUsuń
  6. klasyka zawsze w cenie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. w klasyce jest najlepsze to , że pasuje do każdego i na każdą okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prosto, minimalistycznie i z klasą. Uwielbiam nosić koszule z jeansami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. klasycznie zawsze pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz:) bardzo podoba mi się torebka i planuję jej zakup. Czy możesz napisać czy długość tego gładkiego paska, który masz, to 105 cm?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Gładki pasek razem z zapięciami ma długość ok 120 cm

      Usuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny!

Jeśli mój blog Cię zainteresował to zapraszam do grona obserwujących :)
Pamiętaj o kulturze wypowiedzi. Obraźliwe, wulgarne i nic nie wnoszące komentarze zostaną usunięte. Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem. Będzie mi łatwiej odpowiedzieć na Twój komentarz.
Wszelki spam będzie kasowany, nie uznaję "wzajemnej obserwacji" więc proszę nie proponować.

Pozdrawiam,
Aneta