1 sierpnia 2014

Denim midi skirt

Zara midi skirt
zara jeans skirt
jeansowa spódnica Zaranaszyjnik Bellerzara leather bagclear taste blogzara nude heels

Top / Top: Zara
Spódnica / Skirt: Zara
Szpilki / Heels: Zara
Naszyjnik i bransoletka / Necklace and bracelet: Beller

Spódnica midi wydaje się być trudna do opanowania, najlepszym rozwiązaniem jest założenie do niej wysokich cielistych obcasów i dodanie zwykłego topu. Mamy wtedy pewność, że nie skróci naszej sylwetki, ze szpilkami nawet ją wysmukli i doda kobiecości. Ja swoją spódnicę znalazłam kilka miesięcy temu w Zarze, kupując ją wiedziałam, że jest zarezerwowana tylko na sezon wiosenno-letni i tylko do obcasów. Sprawdza się bardzo dobrze w ciepłe dni, gdyż jest wykonana z mieszanki lnu i bawełny. Całość uzupełniłam znanymi już Wam dodatkami - biżuterią Beller (z którą nie mogę się rozstać) oraz torebką w panterkę i cielistymi butami.

Pozdrawiam i do następnego wpisu!
Aneta



43 komentarze:

  1. świetna jest ta spódnica i pięknie w niej wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękna jest ta spódnica!
    ponosisz ją przez wiele lat, bo taki fason nigdy z mody nie wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, spódnica zostanie ze mną na lata (o ile nie przybędzie mi w pasie, bo jest dosyć ciasna ;))

      Usuń
  3. pięknie! spódnica wyjątkowa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana pieknie wyglądasz, spódnica, torebka, szpilki cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuje :) Slicznie wyszłaś :D


    http://crossstitchandbracelets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz śliczną fryzurkę <3 www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześlicznie kochana! Spódniczka jest rewelacyjna! Wszystko wygląda perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny zestaw, podoba mi się tam torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz wspaniale!!!!!!!!! zainspirowałaś mnie:) spodniczka jest idealna!!!
    czerwonyobcas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna spódnica i buty ;)) bardzo fajnie dopasowałaś ten zestaw ;)
    healthfash!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny, letni zestaw ;) ale szpilki obowiazkowe ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Generalnie spódnice midi nie są dla mnie, ale Ty wyglądasz świetnie:) Buty mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz w tym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny zestaw ! Wszystko bardzo mi się podoba :D
    Dołączam do grona obserwatorów ;)
    Pozdrawiam :D
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie. Faktycznie do midi spódnicy jedynym dobrym rozwiązaniem są szpilki i to najlepiej w cielistym kolorze, w przeciwnym razie mogłabyś wyglądać po prostu niekorzystnie. Super! :)
    www.largeluggage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ładna stylizacja :)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiekne klasyczne szpileczki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Stylizacje ze spódnicami midi podobają mi się bardzo, ale jakoś nie wyobrażam siebie w takiej długości :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super! podoba mi się

    ps. a u mnie? CAUSALOWO I MODNIE;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ta spónica jest piękna! ♥ uwielbiam spónice w tym stylu, ale sama jakoś do siebie nie mogę się przekonac - w takiej odsłonie oczywiście :D

    zapraszam do mnie: http://julakubinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie dobrałaś kolory, wspaniała torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczna stylizacja i cudne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super stylizacja. Dziś oglądałam własnie tę spódniczke w ZARA na wyprzedaży. Buty nude są super, ja mam takie czarne i sa piekne :-)
    Pozdrawiam,
    www.fashionlikeswhite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam je ostatnio na wyprzedaży ale zostały same rozmiary XS - a rozmiarówka tych spódnic jest pomieszana, ja mam z niej M :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  24. Bardzo ładnie wszystko skompletowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  25. spódnica rewelacja :-) świetnie współgra ze szpileczkami :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Extra zestaw,niby prosty,ale ma to "coś":)Mega spódnica,lubię midi:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się ta spódnica Poszukuję takiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jest jeszcze w Zarze, a jak nie to podobna jest teraz w Stradivariusie :)

      Usuń
  28. Świetna spódnica! Piękne klasyczne szpilki! Super wyglądasz :-)
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zestaw bardzo w moim guście! Spódnica skradła moje serce, dobrałaś do niej idealną bluzkę i buty :D Super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny!

Jeśli mój blog Cię zainteresował to zapraszam do grona obserwujących :)
Pamiętaj o kulturze wypowiedzi. Obraźliwe, wulgarne i nic nie wnoszące komentarze zostaną usunięte. Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem. Będzie mi łatwiej odpowiedzieć na Twój komentarz.
Wszelki spam będzie kasowany, nie uznaję "wzajemnej obserwacji" więc proszę nie proponować.

Pozdrawiam,
Aneta