11 sierpnia 2014

Grey trousers

clear taste blog
bransoletka Bellerłańcuszek Bellerbiżuteria BellerZara white blouse

Top i spodnie / Top & Pants: Zara
Torebka / Bag: Aldo
Naszyjnik i bransoletka / Necklace and bracelet: Beller & Wishbone

W ostatnim czasie udało mi się znaleźć świetne spodnie - szare na kant ze ściągaczem i wiązaniem w  pasie. Jest to model szczególnie lubiany przeze mnie (co mogłyście zauważyć w tym wpisie i w tym) dlatego kupiłam je z radością i pewnością że na pewno będę je nosić. Dodałam białą bluzkę znalezioną na tegorocznych wyprzedażach i jasne dodatki.

Aby być na bieżąco z tym co się dzieje u mnie zapraszam na mojego FB
Aneta


26 komentarzy:

  1. zestawienie fasonów bardzo mi się podoba! Spodnie świetnie leżą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie luźne, materiałowe spodnie!
    są odpowiednie zarówno na wyjścia na kawę, na zakupy, ze znajomymi, jak i na "większe" okazje - ot, wystarczy dobrać do nich marynarkę, białą lub czarną koszulową bluzkę i "outfit" jest gotowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, według mnie to bardzo uniwersalne spodnie, można wykorzystać je na wiele okazji :)

      Usuń
  3. Piękne spodnie, cały zestaw oraz makijaż. Klasa! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Za każdym razem gdy odwiedzam Twojego bloga myślę sobie, że mogłabym się dokładnie tak samo ubrać. Nic bym nie zmieniła bo jak zwykle idealnie trafiasz w mój gust. Spodnie jeszcze można gdzieś dorwać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa! Spodnie są z aktualnej kolekcji więc na pewno znajdziesz je w sklepie i na stronie internetowej :)

      Usuń
  5. Podoba mi się.
    Fajne zestawienie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka szminka? Usta wyglądają fenomenalnie! Użyłaś samej szminki czy jeszcze kredki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użyłam takiej kombinacji - szminka z Inglota (pisałam o niej tutaj: http://cleartaste.blogspot.com/2014/01/new-in-cosmetics.html - używam jej prawie codziennie) a na wierzch przeciągnęłam delikatnie - Fine one one firmy Benefit (ale tylko tym zewnętrznym kolorem koralowym)

      Usuń
  7. oj tak! takiej pięknej urody jak Twoja nie można maskować pod "wymyślnym" strojem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic tak nie cieszy jak miłe słowa od pięknej kobiety :)

      Usuń
  8. Super! Niedowierzam ze ta bluzka umknęłą mojej uwadze bo jest świetna. Czy w nowej kolekcji ją znajdę? W końcu to taki "basic"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest ten top: http://cleartaste.blogspot.com/2014/08/grey-trousers.html ale był w poprzedniej kolekcji, może w tej pojawi się też coś podobnego :)

      Usuń
  9. Przepiękny typ urody, a zestaw świetny, prosty i klasyczny, ładnie połączone kolory, trafiasz w moje gusta ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. super zestaw! :) musze sie przyznac, ze sciagnelam od Ciebie pomysl z tymi spodniami i rowniez je kupilam, sa wspaniale, a zwykle kupuje w zarze woskowane rurki :D w koncu mam cos innego w szafie :) i maja swietny kolor! wygladasz niesamowicie, jednak moje spodnie sa troche bardziej obcisle, wzielam xs i teraz zaluje, ze nie przymierzylam s-ki. ale moze sie rozciagna troche :) pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie, ja kiedyś też nosiłam głównie woskowane spodnie a jak odkryłam inne ciekawe modele jak np. takie wiązane czy na kant to woski poszły trochę w odstawkę. Jedyny problem z tymi szarymi (i podobnymi) jest taki, że one najlepiej wyglądają z obcasami :)
      Pozdrawiam również!

      Usuń
  11. wspaniały zestaw, a Ty wyglądasz w nim zabójczo pięknie! prostota i klasyka są najlepsze!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny!

Jeśli mój blog Cię zainteresował to zapraszam do grona obserwujących :)
Pamiętaj o kulturze wypowiedzi. Obraźliwe, wulgarne i nic nie wnoszące komentarze zostaną usunięte. Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem. Będzie mi łatwiej odpowiedzieć na Twój komentarz.
Wszelki spam będzie kasowany, nie uznaję "wzajemnej obserwacji" więc proszę nie proponować.

Pozdrawiam,
Aneta